ما را در سایت لبخند ماه دنبال میکنید
برچسب: بلندی, نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:43
بیا که موی تو را بر نسیم بُگذارم
که درد و غصه و غم را ، عقیم بگذارم
بیا عزیز دلم ! تا که باز با لبخند
دوباره ، آخر اسم تو ، "میم" بگذارم
اگر جنون منی ، لازم است بعد از این
تو را مقابل عقل سلیم بگذارم
من از دل تو نخواهم گذشت اگر حتی
که سر به روی کلوخ و گلیم بگذارم
بیا ، اگر تو نباشی ، دوباره مجبورم
که نام وضعیتم را "وخیم" بگذارم
ما را در سایت لبخند ماه دنبال میکنید
برچسب: عزیز, نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:43